Onthaalmedewerker / administratief bediende kantoor Menen

Functie

Als onthaalmedewerker van Employer werk je mee aan de kwalitatieve dienstverlening van ons ziekenfondskantoor in Menen.

· Door je professionele, klantvriendelijke tussenkomst ben je ons visitekaartje naar (toekomstige) leden.

· Je onthaalt leden, fungeert als eerste aanspreekpunt en je begeleidt leden tot bij hun afspraak.

· Je zorgt, op vraag van het lid, voor attesten en/of documenten

· Dankzij jouw hulpvaardige en menselijke aanpak, kan je mensen gerustsen en de juiste weg wijzen.

· Je bent in staat een uitleg op maat te geven over ons ruim aanbod van medisch materiaal, producten en diensten, en ondersteunt de leden in het besen hiervan.

· Je volgt besingen en leveringen op, en beheert de lokale stock.

· Je verzorgt ook een correcte administratie binnen een wetjk vastgelegd kader.

Jouw profiel

Je kwaliteiten zijn voor ons belangrijker dan leeftijd, geslacht, geaardheid, handicap, etnische afkomst of nationaliteit

· Je bent commercieel inges, luistervaardig en oplossingsgericht.

· Je bent een kei in contacten leggen en hebt een groot inlevingsvermogen.

· Je hebt een goede basiskennis van MS-office (Word, Excel, Outlook).

· Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands.

· Je hebt een goede kennis Frans (gesproken).

· Je kan zelfstandig werken.

De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten De activiteiten van een team coördineren Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van fonische oproepen, ...) Personen onthalen en hun vraag identificeren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten Aanbod

Een voltijds contract van bepaalde duur opstart zo snel mogelijk, tot //.

· Betekenisvol werk je draagt bij aan het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van mensen. Je kunt trots zijn op het feit dat je een positieve impact hebt op het leven van anderen.

· Flexibiliteit en balans Wij begrijpen het belang van een gezonde balans tussen werk en privéleven. Een uren werkweek met vrije namiddag, adv-dagen, extralegale verlofdagen en glijdende werkuren bieden een omgeving die rekening houdt met jouw behoeften.

· Uitgebreide voordelen Naast het salarispakket zijn er diverse extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering, vergoeding van woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer.

· Samenwerking en teamgeest Er heerst een sterke teamgeest en er zijn regelmatig activiteiten en evenementen om de onderlinge band te versterken. De functie biedt je veel variatie. In het takenpakket zijn menselijk contact en dienstverlening de sleuoorden. Je wordt uitstekend begeleid en voortdurend bijgeschoold.

Solliciteren

Romanie Dominguez


 


Onthaalmedewerker / administratief bediende kantoor Menen
2024-05-20 - 2024-06-20

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MENEN

Land: België
Postal Code: 8930
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share